17 Aralık 2019 Salı

GÜLTEN SÜMER-ŞEHİT HASAN ASLAN İLKOKULU / PROJENİN 2.SINIF MÜFREDATI İLE İLİŞKİSİ


AZ ATTIK, DOĞAYA KATTIK PROJESİNİN 2.SINIF MÜFREDATI İLE İLİŞKİLENDİRİLMESİ

HAYAT BİLGİSİ KAZANIMLARI
1) HB.2.1.6.Okul kaynaklarını ve eşyalarını kullanırken özen gösterir.
2)HB.2.1.7. Sınıfta ve okulda yapılan etkinliklerde grupla çalışma kurallarına uyar
3)HB.2.2.6. Evdeki kaynakları tasarruflu kullanmanın aile bütçesine katkılarını araştırır.
4)HB.2.5.8. Yakın çevresinde yapılan üretim faaliyetlerini gözlemler.
5) Bitki ve hayvanların yaşaması için gerekli olan şartları karşılaştırır
6)HB.2.6.2. Bitki yetiştirmenin ve hayvan beslemenin önemini fark eder
6)HB.2.6.1. Bitki ve hayvanların yaşaması için gerekli olan şartları karşılaştırır.
7)HB.2.6.3. Yakın çevresindeki doğal unsurların insan yaşamına etkisine örnekler verir.
8)HB.2.6.4. Tüketilen maddelerin geri dönüşümüne katkıda bulunur.
9)HB.2.6.7. Doğa olayları ve doğal afetlere karşı alınabilecek önlemleri açıklar.

TÜRKÇE KAZANIMLARI
1) 2.1.7. Sözlü yönergeleri uygular
2) T.2.2.2. Hazırlıksız konuşmalar yapar.
3) T.2.2.3. Çerçevesi belirli bir konu hakkında konuşur.
4) T.2.3.19. Şekil, sembol ve işaretlerin anlamlarını kavrar(Geri dönüşüm işaretleri ve özel gereksinimli bireylere yönelik semboller üzerinde durulur)
5)T.2.4.6. Formları yönergelerine uygun doldurur.
6) T.2.4.11. Yazdıklarını paylaşır.( Öğrenciler yazdıklarını sınıf içinde okumaları, okul veya sınıf panosunda sergilemeleri için teşvik edilir.)



MATEMATİK
1) M.2.4.1.1. Herhangi bir problem ya da bir konuda sorular sorarak veri toplar, sınıflandırır, ağaç şeması, çetele veya sıklık tablosu şeklinde düzenler; nesne ve şekil grafiği oluşturur.

GÖRSEL SANATLAR
1) G.2.1.4. Farklı yazılı kaynak, kavram ve temalardan esinlenerek görsel sanat çalışmasını oluşturur.
2) G.2.1.7. Görsel sanat çalışmasını oluşturmak için gözleme dayalı çizimler yapar.
3) G.2.1.8. Günlük yaşamından yola çıkarak görsel sanat çalışmasını oluşturur.
( Doğal çevreyi bozan ve onu yok eden olgular üzerinde durulabilir. Afişin ne olduğu ve niçin yapıldığı açıklanabilir. Çevrelerindeki bu olgulara örnek vermeleri ve sonrasında çevre duyarlılığı konusunda afiş yapmaları istenebilir. )
4) G.2.3.2. Kendisinin ve akranlarının çalışmalarındaki fikirleri ve duyguları yorumlar.

BEDEN EĞİTİMİ
1) BO.2.2.2.10. Doğada oyun ve fiziki etkinliklere katılırken çevreye duyarlılık gösterir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder